Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu
(Darya Shobonova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mzfyd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace malé obce v oblasti cestovního ruchu s přihlédnutím k audiovizuální podpoře
(Martina Peštová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kym7g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace video podcastu
(Barbora Dokulilová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//68j6ay// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB
(Petr Fojtík)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vf5zfs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Prezentace jako nástroj komunikace
(Barbora Váňová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lnylf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagační video jako nástroj marketingové komunikace golfové společnosti
(Veronika Hrozová Kotoučová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e1wd7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
(Kamila Urbánková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cjwrg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce
(Dominika Hloušková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v8fh3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dramaturgie a produkce divadelního festivalu
(Gabriela Gregorová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8661 | Filologie / Jazyková a literární kultura | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální propagace divadelních inscenací
(Monika Horáková)2017, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/n0ph5/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management | Práce na příbuzné téma