Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
slevové portályKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
(Anna Láslová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/m7xa8/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Kvantitativní marketingový výzkum
(Jana Andrášiková)2006, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ll1bm/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v právu a praxi
(Martin Predný)2011, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cw43t/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
(Nikola Šťastná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//2o77dw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
(Norbert Novák)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/thrfm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
(Lucie Guzyová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nttny/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
(Veronika Lajnerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypizm/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
(Anna Mazánková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v2vv0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
(Beránková Beránková)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/dr92r/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
(Lucie Pelcnerová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r35ba/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma