Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Flash mobKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Guerilla marketing - analysis of a practical example
(Magda Zaoralová)2017, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lek6i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Guerrilla Marketing in Education Industry
(Ulbossyn Aidymbekova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8ho8/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
(Martin Běhůnek)2018, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tq7q8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing- analysis of a practical example
(Michael Chamráth)2016, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zqeax/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
(Edita Sedláčková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ri1u0/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
(Tomáš Šťastný)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//j5u50y// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
(Daniela Nacházelová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j3ytjs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
(Miroslava Bušková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jgj0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
(Varvara Reva)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wm7ht0// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
(Edita Sedláčková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ri1u0/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma