Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zákaznická základnaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
(Pavlína Kubů)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49887 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Způsoby predikce dlouhodobé hodnoty zákazníka
(Martin Pešek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45890 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
(Pavel Jašek)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77332 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
(Tomáš Píhrt)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72558 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Metódy výpočtu Customer Lifetime Value a ich aplikácia v oblasti kozmetiky
(Júlia Baraniaková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45083 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
(František Jůzl)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33690 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Customer Intimacy in Mobile Retail
(Martin Míček)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28562 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Customer relationship management ve firmě Tomatex Otrokovice, a. s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti
(Lenka KOPEČKOVÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//86mixg// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza zákaznické báze, segmentace a návrh personalizace v automotive e-commerce platformě
(Miloš Nožička)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88483 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma