Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analyza imageKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza image vybraného podniku
(Marek Pecina)2022, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/et96f/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
(Florian Vinařský)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/xj1j7/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Image vybrané organizace veřejného sektoru ve vědomí obyvatel
(Lukáš Ondráček)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wqvak/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Analýza image podniku
(Martina Tuhá)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xjw51/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza image vybrané fakulty Masarykovy univerzity
(Petra Zelenáková)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zy0oo/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts)
(Denisa Malá)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/udqei/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Rozbor image vybrané firmy
(Lucie Janečková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ao71d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita, image, kultura
(Klára Sovová)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//1zmi4r// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza image značky cyklistické společnosti
(Vendula Hluchá)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135332 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza image automobilové značky
(Jan Loska)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139946 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma