Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

softwarové umenie

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 12 prací)
Softwarové umenie a galerijná prax
 (Monika Szűcsová)

2021, Disertační práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pbg1i/ | Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky / | Práce na příbuzné téma

Softwarové umenie a galerijná prax
 (Monika Szűcsová)

2021, Disertační práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pbg1i/ | Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky / | Práce na příbuzné téma

Softwarové umenie a galerijná prax
 (Monika Szűcsová)

2021, Disertační práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pbg1i/ | Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky / | Práce na příbuzné téma

Softwarové umenie a galerijná prax
 (Monika Szűcsová)

2021, Disertační práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pbg1i/ | Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky / | Práce na příbuzné téma

Softwarové umenie a galerijná prax
 (Monika Szűcsová)

2021, Disertační práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pbg1i/ | Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky / | Práce na příbuzné téma

Softwarové umenie a galerijná prax
 (Monika Szűcsová)

2021, Disertační práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pbg1i/ | Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky / | Práce na příbuzné téma

Softwarové umění: genealogie, historie, jazyk
 (Monika Szűcsová)

2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/og2up/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Softwarové umenie a galerijná prax
 (Monika Szűcsová)

2021, Disertační práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pbg1i/ | Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky / | Práce na příbuzné téma

Softwarové umění ve výuce: možnosti kritického a kreativního poznání softwaru
 (Adam Franc)

2020, Disertační práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o9pdm/ | Specializace v pedagogice (čtyřleté) / Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky | Práce na příbuzné téma

K otázce kódu jako umění. Od typewriter art po ASCII art a softwarové umění
 (Simona Kubiczková)

2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qgem2/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 12 prací)