Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
sociálne sieteKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Ritualization effects and the impact of ritual costs on efficacy judgments, religious signaling strategies, and prosocial behavior
(Peter Maňo)2021, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s46g6/ | Filozofie (čtyřleté) / Religionistika | Práce na příbuzné téma
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
(Andrea Kakulidu)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wpcfy/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
(Zuzana Očadlíková)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f4hh1/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Impact of Social Network Sites on the English language
(Monika ZAPLETALOVÁ)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//vw215j// | Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a geografie | Práce na příbuzné téma
Individuálne rozdiely v tendencii zažívať fenomén flow
(Barbora Bednárová)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nk4y1/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Vnímání product placementu v závislosti na vztahu spotřebitele k zobrazovanému produktu
(Michaela Hubová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75595 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
(Ekaterina Kandakova)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r093n/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
(Simona Hreščáková)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/et849/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
(Meryem Czyz)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pm2pt9// | Business Administration and Entrepreneurship / | Práce na příbuzné téma