Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
communication effectivenessKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Effective Intercultural Communication
(Lenka Novotná)2006, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/clv1a/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma
The Analysis of Current Level of Communication of a Contributory Organization and Proposals for Increasing of its Effectiveness
(Kristýna Dvořáčková)2017, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//2a0zaf// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Social media as an effective instrument for business communication
(Petra Krumpholcová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o38tw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
(Ayoung Park)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/buwfl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingovej komunikácie Medzinárodného filmového festivalu Karlovy Vary
(Lenka Ilavská)2022, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/w02rf/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
(Sarath Thulaseedharan Mallika)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
(Uyuki Tanaka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qikeo/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Magnitude of corporate communication with media
(Hazal Yildiz)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y8hhs/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Advertisement – the phenomenon of Communication
(Myrat Yklymov)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/luuc0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma