Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
(Roman Světnický)2012, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p6r0w/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Rodina v reklamě, reklama v rodině
(Slávka Hepnarová)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m8dxs/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
„Sníh, můžeme tak text nazvat“. Écriture féminine jako aktualizace bachtinovského polyfonního románu
(Romana Švachová)2022, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w5ft2/ | Česká literatura / | Práce na příbuzné téma
Znak jako představa řádu: vybrané motivy v díle Michala Ajvaze
(Zdeněk Ježek)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/swxld/ | Humanitní studia / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma