Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
luxusní zbožíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
(Silvie Dittertová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48052 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Implications of the Management's Country of Origin on the Portfolio Performance
(Tamara Bodnárová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33655 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Country of Origin efekt vybraných produktů na spotřebitelské chování
(Veronika Procházková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85325 | Management / | Práce na příbuzné téma
The "Made in Czech" Country-of-Origin Effect on Czech Brands
(Alejandro Rodríguez Pérez)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74820 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
(Yekaterina Kalymbekova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg94y/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
(Xinyu Liu)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86845 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Motivation for purchase of luxury goods: The case of the Czech Republic and Armenia
(Naděžda Galustjan)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78731 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
(Maria Babenkova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82827 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
(Silvie Dittertová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48052 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma