Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
luxusní zbožíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
(Sabina Rzayeva)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aqtn9/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Exploring the Impact of Country of Origin on Turkish Consumer Perceptions in the Automotive Industry
(Ozan Buğur)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93315 | Management / | Práce na příbuzné téma
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
(Silvie Dittertová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48052 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
(Yekaterina Kalymbekova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg94y/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
(Xinyu Liu)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86845 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
The Latest Trends in the Global Luxury Fashion Market – The Case of Russia
(Nikita Shuvatov)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91053 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Motivation for purchase of luxury goods: The case of the Czech Republic and Armenia
(Naděžda Galustjan)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78731 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
(Štěpánka Havlová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94773 | Management / | Práce na příbuzné téma
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
(Maria Babenkova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82827 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma