Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagace knihovenKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Evaluační nástroje pro vzdělávací aktivity učících knihovníků z městských knihoven Jihomoravského kraje
(Markéta Krejčí)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bvhl6/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Návrh procesu sběru statistických dat v základních knihovnách Jihomoravského kraje
(Patrik Procházka)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qjgh5/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Stav informačního vzdělávání v městských knihovnách Jihomoravkého kraje
(Daniel Dařbujan)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g62kz/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Vývoj Moravské zemské knihovny po roce 1989
(Kateřina Pížová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xw9nm/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Vliv neprofesionální knihovny na kulturní život v obci
(Jana Krůčková)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dwskr/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Analýza poskytování služeb smyslově postiženým osobám v pověřených knihovnách a vybraných institucích Jihomoravského kraje a předložení možností, které by mohly tuto situaci v knihovnách zlepšit
(Kateřina Petýrková)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ka6u0/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
(Michal Bém)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s0szpr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj marketingové komunikace volnočasového areálu
(Lucie Stružková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//97x0j9// | Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
(Nataliia Bundziak)2019, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/ufjqp6/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma