Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

anzeigen

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Sprachliche Mittel in deutschen Anzeigen (mit Schwerpunkt auf 'Kurzwörter')
 (Lenka MAŠKOVÁ)

2015, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//7zkas5// | Učitelství pro střední školy / NJ-Ps | Práce na příbuzné téma

Phraseme in den schweizerischen Partnersuche-Anzeigen
 (Marta Labounková)

2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého

http://theses.cz/id//j5m8gh// | Filologie / Česká filologie - Německá filologie | Práce na příbuzné téma

Emotionalität in der Werbung anhand von deutschen und tschechischen Frauenzeitschriften.
 (Kateřina MAZÁČOVÁ)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//vjkgks// | Německá filologie / Německá filologie - Němčina pro překlad | Práce na příbuzné téma

Untersuchung von Einflüssen auf ein konzipiertes E-Business Internet-Informationsportal für das Real Estate Management
 (Ingo M. Pusch)

2014, Disertační práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/110379 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma