Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
anzeigenKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sprachliche Mittel in deutschen Anzeigen (mit Schwerpunkt auf 'Kurzwörter')
(Lenka MAŠKOVÁ)2015, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//7zkas5// | Učitelství pro střední školy / NJ-Ps | Práce na příbuzné téma
Phraseme in den schweizerischen Partnersuche-Anzeigen
(Marta Labounková)2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//j5m8gh// | Filologie / Česká filologie - Německá filologie | Práce na příbuzné téma
Emotionalität in der Werbung anhand von deutschen und tschechischen Frauenzeitschriften.
(Kateřina MAZÁČOVÁ)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//vjkgks// | Německá filologie / Německá filologie - Němčina pro překlad | Práce na příbuzné téma
Untersuchung von Einflüssen auf ein konzipiertes E-Business Internet-Informationsportal für das Real Estate Management
(Ingo M. Pusch)2014, Disertační práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110379 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma