Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
(Jitka Zapletalová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//m4vyi8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Michaela Zverková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/syhhe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Michaela Zverková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/syhhe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
(Sára Barošová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5k53y6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing Východní Moravy
(Nikola Slováková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72932 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma