Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing theoryKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
(Elina Soitu)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt9hy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Business Cycle Theory and Marketing
(Diana Yermukhanova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ocesy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing turistického potenciálu Bratislavy
(Mária Uváčiková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c7k68/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
(Ľudmila Režuchová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11864/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Přímý marketing v teorii i praxi
(Jozef Német)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/vx7jb/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Práce na příbuzné téma
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
(Denisa KUNYTOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//g4iula// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Marketing Communication in promoting country's image
(Darya Kashtanava)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hrfl4/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Influence of marketing and advertising on Food Industry
(Anna Tsoy)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tgzo9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
(Iveta Morihlatková)2011, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/s7x54/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing - teorie a praxe
(Michal Prošek)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32379 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma