Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

spotřebitel

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 12 prací)
Percepce reklamy zákazníky u vybraných kosmetických společností - komparativní studie
 (Aneta Korcová)

2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//1fk0y2// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Mediální obraz žen v českých televizních reklamách propagujících kosmetické přípravky
 (Miriam Lapourová)

2015, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha

http://theses.cz/id//sdsfdd// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma

Percepce reklamy zákazníky u vybraných kosmetických společností - komparativní studie
 (Aneta Korcová)

2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//1fk0y2// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Percepce reklamy zákazníky u vybraných kosmetických společností - komparativní studie
 (Aneta Korcová)

2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//1fk0y2/zaverecna_prace.pdf/ | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Komparace každodennosti života ženy v ČSR a USA v 50. letech 20. století
 (Žaneta Honzejková)

2017, Diplomová práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//kwh9pl/diplomova_prace_zaneta_honzejkova.pdf/ | Historické vědy / Historie | Práce na příbuzné téma

The peculiarities of advertising perceptions by representatives of different cultures
 (Yana Zgurskaya)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/90327 | Management / | Práce na příbuzné téma

Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
 (Andrea Janečková)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/f9oag/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

Marketingová komunikační kampaň projektu Světluška a výzkum veřejného mínění
 (Petr Šobotník)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/c1zj2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
 (Pavla Janulíková)

2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rfl9w/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Veřejné mínění o sexuálních menšinách - kvalitativní výzkum a anti-diskriminační kampaň
 (Veronika Horáková)

2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ax8a1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 12 prací)