Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

propagace knihoven

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Evaluační nástroje pro vzdělávací aktivity učících knihovníků z městských knihoven Jihomoravského kraje
 (Markéta Krejčí)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bvhl6/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Návrh procesu sběru statistických dat v základních knihovnách Jihomoravského kraje
 (Patrik Procházka)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qjgh5/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Stav informačního vzdělávání v městských knihovnách Jihomoravkého kraje
 (Daniel Dařbujan)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/g62kz/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Vývoj Moravské zemské knihovny po roce 1989
 (Kateřina Pížová)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xw9nm/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Vliv neprofesionální knihovny na kulturní život v obci
 (Jana Krůčková)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dwskr/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
 (Michal Bém)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//s0szpr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj marketingové komunikace volnočasového areálu
 (Lucie Stružková)

2019, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//97x0j9// | Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
 (Nataliia Bundziak)

2019, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.

http://theses.cz/id/ufjqp6/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)