Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
jídloKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rozbor image značky Česká republika
(Lenka Schrepfferová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wcsel/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání Evropské unie v České republice: Veřejné mínění, image a branding
(Michaela Nováková)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w34rh/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Vnímání Evropské unie v České republice: Veřejné mínění, image, branding
(Ondřej VRÁNA)2018, Diplomová práce, Právnická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//07qqx9// | Politologie / Evropská studia se zaměřením na evropské právo | Práce na příbuzné téma
Role soft-power v budování image Korejské republiky
(Lucie Šarmanová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44679 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Business solution for a food service company based on a modern nutrition concept (case of Russia)
(Stanislav Tarasov)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31988 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma