Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
silniční telematikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza tržních příležitostí vybraného podniku
(Zuzana Mayerová)2010, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p6je3/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza tržních příležitostí vybraného podniku
(Zuzana Mayerová)2010, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p6je3/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
(Gabriela Kratochvílová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dc9ov/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
(Yana Sudakova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m6mm3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
(Ruslan Tazhigaliyev)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ps53a/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
(Alexandra Kargapolova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g03pw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
(Lev Alimpiyev)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkta3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
(Barbora Šimková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/c04l2/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
(Eliška Řehová)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/t13b2/ | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
(Anna Pylypiuk)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yeeif/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma