Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
HRKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
(Ekaterina Akhmedova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/popao/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
(Magdaléna Pišlová)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mj3l3/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
(Mattia Marmo)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69137 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Person as a Brand
(Torezhan Shaikhiyev)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b9rxo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity
(Veronika Bodnárová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mmiai/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
(Tereza Nejezchlebová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44776 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
(Myriam Medard)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29127 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Person as a Brand
(Pavel Fridrich)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lfiwl/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Brand Attachment through Lovemarks
(Anastasiya Morozova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bgzl1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma