Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
digital marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
(Silvia Nagyová)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ciuqx/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
(Silvia Nagyová)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ciuqx/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
(Silvia Nagyová)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ciuqx/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
(Markéta Šomodi)2018, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q1evor// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Marketing Management and marketing planning
(Tatiana Guselnikova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yakah/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
(Martin Kolář)2015, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ga14gs// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
(Silvia Nagyová)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ciuqx/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch
(Ondřej BAMBUCH)2013, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w579rg// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
(Nikola Slováková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i7tor1// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC
(Aneta Lačevová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44394 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma