Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Případová studieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Univerzita jako sbírkotvorná instituce. Umělecká sbírka Masarykovy univerzity
(Simona Tichá)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wt1us/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
(Barbora Svádová)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/mwem5/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma
Media relations a mediální obraz Masarykovy univerzity
(Tereza Knířová)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i4fs0/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Media Relations romských sdružení v České republice
(David Rozsíval)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/obkxz/ | Mediální a komunikační studia / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
The Role of Media in International Relations – Case study of Hungary and the European Union
(Lucia Korcsogová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79240 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
(Kamilla Yerkimbekova)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/h8gz2/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma
Magnitude of corporate communication with media
(Hazal Yildiz)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y8hhs/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
(Hana Chmelíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l30mr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv zainteresovaných bezpečnostních subjektů na mediální obraz sportovní akce
(Ivan Kuzeyev)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sls52/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální obraz Karla Kryla v tištěných domácích mediích v letech 1989-1994
(Boleslav Stuchlík)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/esivf/ | Humanitní studia / Historie | Práce na příbuzné téma