Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
B2B IT společnostiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
(Lucie Bezecná)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/140044 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
(Sara Monnecchi)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78532 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
B2B marketing IT startupu
(Jan Mandík)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72820 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Public Relations v oblasti informačních technologií, PR B2B a B2C
(Eva Čerešňáková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15933 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Popis obchodního B2B procesu a jeho ověření ve vybrané technologické firmě
(Martin Mlčoch)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74176 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
(Valeriia Stakhovska)2019, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5zvadh// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing na B2B trhu.
(Petr MARTINÁK)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//4gvu7n// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Specifika komunikace B2B s příkladem vybrané IT společnosti.
(Barbora Prudká)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/8922 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
(Sara Monnecchi)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78532 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
(Sara Monnecchi)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78532 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma