Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
commerce factorsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumers and E-commerce in Vietnam - Case Study of Shopee Platform
(Dung Tran Thi Thuy)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xhnbzm// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Development of E-commerce Business in China
(Liu Liu)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n3imq/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Klíčové faktory úspěchu začínajících e-commerce projektů v ČR
(Lukáš Tejral)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91290 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analysis of Chinese E-commerce Market
(Yuxin Dong)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//irewqi// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
(Quynh Chau Ngo)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85303 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
INFLUENCE OF CULTURAL FACTORS ON MARKETING STRATEGY IN E-SHOPPING. CASE STUDY OF ASOS IN RUSSIA
(Evgeniya Volodina)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//moktud// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
E-Commerce in Africa: Nigeria as a case study
(Rosemary Abimbola Odipe)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//npquqy// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma
Analyze the Impact and Trend of Chinese e-commerce
(YANG QIU)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//t4j1u4// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
(Markéta Jirecová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94546 | Management / | Práce na příbuzné téma
Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce
(Tomáš Škeřík)2013, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//sfqkd2// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma