Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Energy crisisKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer behavior of Millennials in Czech Republic when facing multiple crises: experiences from the COVID-19 pandemic and the 2022 energy crisis
(Franco Eduardo Rodriguez Esponda)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88365 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
(Dominik Ziegler)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92218 | International Business / | Práce na příbuzné téma
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
(Mikhail Serebriannikov)2023, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//44mt5w// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Consumer Perceptions, Attitudes and Behavior towards Healthy Foods: The Case of Czech and Dutch Millennial Consumers
(Rick Van Wetten)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77592 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Consumer Behavior: An economical and marketing overview between the actual American and Czech consumer
(Jorge Andres Lopez Ramos)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24544 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The use of food delivery applications among different consumer groups in the Czech Republic
(Yasmeen Al Frouh)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86809 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
(Bineesh Bino)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146957 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior of Millennials in Czech Republic when facing multiple crises: experiences from the COVID-19 pandemic and the 2022 energy crisis
(Franco Eduardo Rodriguez Esponda)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88365 | Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior of Millennials in Czech Republic when facing multiple crises: experiences from the COVID-19 pandemic and the 2022 energy crisis
(Franco Eduardo Rodriguez Esponda)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88365 | Management / | Práce na příbuzné téma
Impact of COVID-19 on consumer behaviour in Vietnam.
(Minh Thu Pham)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83980 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma