Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Brand image

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
 (Aarthi Muthulingam)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//rivoqa// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
 (Andrea Wimberská)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
 (Zuzana Brůhová)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/89782 | Management / | Práce na příbuzné téma

The "Made in Czech" Country-of-Origin Effect on Czech Brands
 (Alejandro Rodríguez Pérez)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/74820 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
 (Andrii Ponomarenko)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/82041 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Reconceptualising "mainstream" youth: An examination of young people's consumer lifestyles in the Czech Republic
 (Michaela Pyšňáková)

2011, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/czm8q/ | Sociologie (čtyřleté) / Sociologie | Práce na příbuzné téma

Comparison of Brand Images of Cola Drinks on the Czech Market among Millennials
 (Ekaterina Rumiantceva)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/88453 | Management / | Práce na příbuzné téma

Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
 (Aneta Bencová)

2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/ozn4pj/ | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma