Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Spotrebná kultúraKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Historie a současnost spotřební kultury. Sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Lucia Gonosová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/okyqo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost spotřební kultury. Sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Lucia Gonosová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/okyqo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost spotřební kultury. Sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Lucia Gonosová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/okyqo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost spotřební kultury. Sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Lucia Gonosová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/okyqo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Lifestyle and consumer culture
(Alissa Oparina)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f6i2k/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumer culture and symbolic boundaries
(Zhanibek Sagymbay)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/is64w/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Purchasing Identities - Group identity and consumer culture
(Mariia Shvedchenko)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ph1zs/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer Culture and Symbolic Boundaries
(Rabib Bin Khaled)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rktka/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumer culture and symbolic boundaries
(Sabina Lavrik)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oa5k6/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma