Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Předvolební kampaňKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nová politická hnutí v komunálních volbách do Zastupitelstva Magistrátu hlavního města Prahy v roce 2014
(Klára Kušková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48366 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza předvolební kampaně vybraných stran ve volbách do zastupitelstva Magistrátu hlavního města Prahy v roce 2014
(Anna Fuksová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48473 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Volby do zastupitelstva Hlavního města Prahy v roce 2010
(Markéta Lišková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33267 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza voleb do Zastupitelstva hlavního města Prahy v roce 2010
(Veronika Rybáčková)2012, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//kqtutg// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
(Jindřich Polonyi)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wtvmp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
IMK a její aplikace v politické kampani
(Michal Trnovský)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vnzk5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv legislativních a institucionálních změn na volební kampaň roku 2017
(Josef Šíp)2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/stexv/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Financování politických stran a politických hnutí
(Jiří Jílek)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ffmak/ | Finance a právo / | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
(Matěj Kůrečka)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s1kje/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
(Šarlota DAŇHELOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//2b54zi// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma