Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Postavení značky z hlediska její image na trhu
(Adéla Lebedová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dg71y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Unikátní postavení značky na trhu a možnosti jeho udržení.
(Jessica Vojta)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/vssds/ | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma
Komparace marketingové komunikace a postavení značky Schmidt's na českém a americkém trhu
(Nikola Lubinová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85908 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu
(Eva Kadlecová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a9y3u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
(Andrea Daďová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72630 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Michal Novák)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2isuhg// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky STEYR na českém trhu
(Kristýna Poláková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79273 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Smysluplný webdesign: Návrh webové prezentace značky postavený na principech designu služeb a uživatelském výzkumu
(Zuzana Jančová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y6j0n/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
(Petra Valentová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ltod6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
(Lucie Drncová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3wlp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma