Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

narcismus

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Laschova teorie narcistní kultury jako inspirace pro mediální studia
 (Pavol Fabuš)

2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/of9di/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Laschova teorie narcistní kultury jako inspirace pro mediální studia
 (Pavol Fabuš)

2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/of9di/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Laschova teorie narcistní kultury jako inspirace pro mediální studia
 (Pavol Fabuš)

2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/of9di/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
 (Elina Andriasova)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/sj54o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma

Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
 (Věra Gábová)

2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vycqv/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma

Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
 (Sarath Thulaseedharan Mallika)

2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
 (Tereza Dolejší)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/omuq4/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
 (Sara Monnecchi)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78532 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma