Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
medialni produktyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mediální gramotnost jako produkt mediální výchovy na českých středních školách
(Linda JUDASOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//msjlr0// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci
(Markéta Dubská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45588 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Mediální reklamní kampaň produktu
(Kateřina Cmuntová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w6zc6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu
(Dominika Janochová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/z1qq0/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Interpretace Banksyho mediálních produktů s tématikou konzumerismu za pomoci sémiotické a naratologické analýzy
(Monika Krylová)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/riocw/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Mediální projekt a produkt: Propagační snímek
(Filip Laureys)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/riqh2/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Procesy tvorby produktů vědecké žurnalistiky v českém prostředí pohledem novinářů
(Petr Boháč)2018, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lm97a/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě
(Jakub Ročňák)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jlunj/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení vybraných mediálních produktů z hlediska etiky
(Lucie Lazarová)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135352 | Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard
(Irena Pohlová)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/heupv/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma