Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
neuromarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Možnosti neuromarketingu pro zákaznické rozhodování
(Renáta Jirasová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xl4tf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv psychologických aspektů nástrojů instore marketingu na rozhodovací proces zákazníka
(Petra Škopková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gh4li/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
(Steven Van Wichelen)2019, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ldkwe8// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Konzument nebo produkt konzumu? Vliv střední třídy na postavení žen v Číně
(Lenka Meluzínová)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bj9r6/ | Mezinárodní teritoriální studia / Kulturní studia Číny | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of product placement on consumer behavior
(Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90416 | Management / | Práce na příbuzné téma
An Impact of Communicated Product Benefits on Consumer’s Evaluation of Gendered Products
(Darya Kniha)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87785 | Management / | Práce na příbuzné téma
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
(Kristina Jančaříková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v4k7r/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma