Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

neustálé zlepšování

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Stochastické modelování časových řad pomocí strukturálních modelů
 (Iveta Hellebrandová)

2011, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vnksb/ | Aplikovaná matematika / Statistika a analýza dat | Práce na příbuzné téma

Analýza a modelování zájmových struktur z echokardiografie
 (Kristýna Molnárová)

2019, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/136275 | Elektrotechnika / Biomedicínské inženýrství | Práce na příbuzné téma

Automobilový průmysl v EU a vazby na další světová centra
 (Tereza Švandová)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/82462 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod
 (Oksana Koval)

2018, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//pijpoq// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma

Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace
 (Jiří Sláma)

2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/yft6v/ | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma

Rozvoj metody hodnocení efektivnosti poskytovaných služeb v oblasti geologie za účelem neustálého zlepšování
 (Markéta Lajczyková)

2013, Disertační práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/101236 | Řízení průmyslových systémů / | Práce na příbuzné téma

Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
 (Filip Pražák)

2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eazfv/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma

Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod
 (Oksana Koval)

2018, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//pijpoq// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma