Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

ITIL®

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 18 prací)
Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod
 (Oksana Koval)

2018, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//pijpoq// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma

Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace
 (Jiří Sláma)

2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/yft6v/ | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma

Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
 (Filip Pražák)

2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eazfv/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma

Rozvoj metody hodnocení efektivnosti poskytovaných služeb v oblasti geologie za účelem neustálého zlepšování
 (Markéta Lajczyková)

2013, Disertační práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/101236 | Řízení průmyslových systémů / | Práce na příbuzné téma

Gamifikační prvky v aplikaci ALVAO Service Desk
 (Martin Šesták)

2018, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ilrx7/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma

Analýza dat a reportování v systému ALVAO Service Desk
 (Marek Václavík)

2021, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//hki0hp// | Systémové inženýrství a informatika / | Práce na příbuzné téma

Vývoj multiplatformovej aplikácie pre spoločnosť ALVAO s. r. o.
 (Martin Ročkár)

2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//tk4ly5// | Inženýrská informatika / Automatizace řízení a informatika | Práce na příbuzné téma

Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace
 (Jiří Sláma)

2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/yft6v/ | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma

Návrh implementace ITSM nástroje
 (Gabriela Kučerová)

2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/dvhuv/ | Manažerská informatika / | Práce na příbuzné téma

Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
 (Filip Pražák)

2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eazfv/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 18 prací)