Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Non-verbal Communication across Cultures: Gestures and Facial Expressions in Business Meetings in France and the Czech Republic
(Silvie Kopúnková)2020, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w3e3bp// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Non-verbal Communication across Cultures: Gestures and Facial Expressions at Business Meetings and Negotiations in China and Italy
(Anna Kleinová)2020, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tdxzoc// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Projecting Identity in Non-verbal Aboriginal Communication
(Petra Tövišová)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u89pv/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Non-verbal Communication in Malaysia: Gestures and Facial Expressions at Business Meetings and Negotiations
(Martina Hejzlarová)2019, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5lju9m// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Non-verbal communication in human resource management
(Nadezda Babkina)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30775 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The importance of non-verbal communication in business
(Nina MUJEZINOVIC)2011, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zkcixf// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Podniková komunikace ve službách
(Denisa Jarošová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/hhoey/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Rustam Galeev)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yx7tn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
(Viktor Šťastný)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ysfot/ | Humanitní studia / Pedagogika | Práce na příbuzné téma