Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

nostalgie

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
 (Markéta Zvolská)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Retromarketing a nostalgie v televizní reklamě
 (Alice Hůlová)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/85242 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Reklama na důchodové spoření v kontextu behaviorální ekonomie
 (Ondřej Dlouhý)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//9cbpjj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Analýza inovativního spojení influencer marketingu, technologií a značky na příkladu čokolády Studentská Pečeť
 (Ráchel Hengalová)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/73064 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
 (Markéta Zvolská)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
 (Markéta Zvolská)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
 (Markéta Zvolská)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
 (Markéta Zvolská)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
 (Markéta Zvolská)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma