Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR
(Pavel Kolařík)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/o1puh/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
(Darya Shobonova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jr3sw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
(Alona Kolesnikova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vpll8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt marketingové komunikační aktivity pro vybraný produkt v oboru fashion
(Alona Kolesnikova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ri7y2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
(Kateřina Vaisová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cwtd4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
(Lucie Juřicová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yycec/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
(Anna Kundrátová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lxp2d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
(Josef Brandejs)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vlk78/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity v komunitním centru a jejich vyhodnocování
(Veronika Porubčanová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/frt0j/ | Hospodářská politika a správa / Sociální management | Práce na příbuzné téma
Strategická analýza budovania značky a dlhodobého záujmu o nezávislú galériu: Prípadová štúdia galérie Citrus Jam
(Diana Fašangová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nucba/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma