Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

sociálne siete

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
 (Andrej Filous)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/c651o/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
 (Diana Fašangová)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dh3zz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
 (Diana Fašangová)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dh3zz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma