Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kreativitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
(Veronika Horonyová)2016, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hd9rcu// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
(Martin Janků), Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//s2x534// | (B0413) Ekonomika a management / (B) bakalářský | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
(Ondřej Hanuš)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dq25r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing z pohledu agentury
(Pícha Pícha)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ppk0e/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
(Dominika Šenková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0m5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
(Petr Jurkulák)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x7agq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktor originality v reklamě
(Rudolf Ešner)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14267 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kritérium originality v rozhodovacej praxi zahraničných súdov
(Peter Vámoši)2015, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zwdme/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
To what extent can originality and authorship be defined with the interference of Artificial Intelligence?
(Gayoun Ji)2021, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/14962 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie | Práce na příbuzné téma