Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
politická reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010
(Tomáš Svoboda)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v42y6/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Power of media in political communication
(Rysbek Konysbayev)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mrpx1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010
(Tomáš Svoboda)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v42y6/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
(Radim SMIČEK)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//2eewct// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
(Ivana Šalanská)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kaorr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Právní aspekty reklamních zařízení v oblasti pozemních komunikací
(Kamila Vaňková)2021, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gf34j/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Volební kampaně strany TOP 09 a hnutí ANO 2011 ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014
(Michal NĚMEC)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//fjk5oj// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma
Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010
(Tomáš Svoboda)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v42y6/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Politický marketing a volební úspěch
(Magdaléna Bártová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ej2ea/ | Právní specializace / Právo ve veřejné správě | Práce na příbuzné téma
Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010
(Tomáš Svoboda)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v42y6/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma