Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

politická reklama

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 16 prací)
Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010
 (Tomáš Svoboda)

2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/v42y6/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma

Power of media in political communication
 (Rysbek Konysbayev)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/mrpx1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010
 (Tomáš Svoboda)

2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/v42y6/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma

Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
 (Radim SMIČEK)

2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//2eewct// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
 (Ivana Šalanská)

2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/kaorr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Právní aspekty reklamních zařízení v oblasti pozemních komunikací
 (Kamila Vaňková)

2021, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gf34j/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma

Volební kampaně strany TOP 09 a hnutí ANO 2011 ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014
 (Michal NĚMEC)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//fjk5oj// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma

Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010
 (Tomáš Svoboda)

2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/v42y6/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma

Politický marketing a volební úspěch
 (Magdaléna Bártová)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ej2ea/ | Právní specializace / Právo ve veřejné správě | Práce na příbuzné téma

Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010
 (Tomáš Svoboda)

2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/v42y6/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 16 prací)