Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
InternetKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace
(Martin Kostelník)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69723 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Studie možností reklamy v cestovním ruchu
(Olga Miroshnichenko)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/l4msa/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Google AdWords jako praktický nástroj internetové reklamy: případová studie remarketingu
(Michal Klajban)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t1f2p/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy
(Egor Shaklein)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/p4k08/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program pro sociální sítě Lajkomat v porovnání s dalšími nástroji internetové reklamy.
(Kateřina Veselá)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3cupb5// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)
(Lukáš Frydrych)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x64oj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
(Lucie Kratochvílová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zw2zk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita internetové reklamy
(Karolína Dostálová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lgiky/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu
(Stanislav Jukl)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l4p2g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Digital communication strategy
(Jannatul Naim Nipa)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/juhrw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma