Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
(Vít Holubovský)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
(Vít Holubovský)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
(Vít Holubovský)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
(Vít Holubovský)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Odvrácená strana digitálních médií: programovatelnost jako zásadní vlasnost
(Martin Horák)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p4ryx/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
(David Hubáček)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p9304/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
(Vít Holubovský)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Interaktivita v současných online textových hrách na hrdiny
(Dominika Dufková)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xmapq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Interaktivita v online komiksech z pohledu vlastností nových médií podle Martina Listera
(Jana Valečková)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cmv28/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
(Vít Holubovský)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma