Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
virální marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv uživatelských charakteristik na šíření virálního sdělení
(Jiří Wolf)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//laqg7h// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Tereza Homolková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ecxkt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace
(Jana Viktorie ŠEINEROVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//9n17ao// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci vybrané společnosti
(Petr Jelen)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f7whm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
(Lenka Kučavíková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z62mi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
(Lucie Kutzendörferová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qrivt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
(Michaela Ježková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m85k8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech
(Alena Pumprová)2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11653 | Ekonomika a management / Finanční management | Práce na příbuzné téma
Virální marketing optikou teorie nových médií
(Barbora Kašparová)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tfuk2/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
(Kristýna Macháčková)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/no1ty/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma