Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Využití vhodných nástrojů brand managementu v řízení značky zaměstnavatele
(Vera Khlebnikova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53236 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand management
(Petr Polách)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36283 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
(Emmanuel Selase Asamoah)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13865 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
(Bednář Bednář)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/svt8w/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
(Martin Rosa)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p0cgo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
(Petr Korec)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hb5zm/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Vybudování a strategické řízení značky
(Částka Částka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ecxhc/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto
(Martina Drábková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71723 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma