Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
personalizaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sociální sítě v prezidentské předvolební kampani - případová studie USA
(Karolína NEZVALOVÁ)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//mzxstu// | Politická analýza a strategie / Politická analýza a strategie / Vládnutí a demokracie | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních médií v předvolební kampani: prezidentské volby 2018 v České republice
(Frederika Fuxová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73125 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku
(Matěj HLAVÁČEK)2017, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//ckdny6// | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Předvolební kampaně v Rusku na příkladu prezidentských voleb V. Putina
(Veronika Korotovskaia)2017, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//xxsnsb// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Přímá volba prezidenta - předvolební kampaň nestranických kandidátů
(Tereza Minářů)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/59643 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Nástroje politického marketingu a jejich využití v předvolební kampani při prezidentských volbách 2013 v České republice
(Alžběta Stillerová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39028 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Popularizace politiky: Využití prvků popularizace při první prezidentské volební kampani v ČR
(Kristýna Chrtková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68652 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Popularizace politiky: Využití prvků popularizace při první prezidentské volební kampani v ČR
(Kristýna Chrtková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68652 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Popularizace české politiky v letech 2002 až 2006
(Ladislav Sommer)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x6ae9/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Popularizace politiky: Využití prvků popularizace při první prezidentské volební kampani v ČR
(Kristýna Chrtková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68652 | Politologie / | Práce na příbuzné téma