Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
emóciaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Interakce negativních a pozitivních emocí v reklamě a jej vliv na zpracování prezentovaných informací
(Ján Kriváň)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tsyhe/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Interakce negativních a pozitivních emocí v reklamě a jej vliv na zpracování prezentovaných informací
(Ján Kriváň)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tsyhe/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Interakce negativních a pozitivních emocí v reklamě a jej vliv na zpracování prezentovaných informací
(Ján Kriváň)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tsyhe/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Efekt kontrastu, efekt asimilace a vliv referenčního rámce v posuzování prožívaného emočního stavu
(Vojtěch Šrámek)2013, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sgon8/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Interakce negativních a pozitivních emocí v reklamě a jej vliv na zpracování prezentovaných informací
(Ján Kriváň)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tsyhe/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Interakce negativních a pozitivních emocí v reklamě a jej vliv na zpracování prezentovaných informací
(Ján Kriváň)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tsyhe/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Interakce negativních a pozitivních emocí v reklamě a jej vliv na zpracování prezentovaných informací
(Ján Kriváň)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tsyhe/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma