Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

emócia

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Interakce negativních a pozitivních emocí v reklamě a jej vliv na zpracování prezentovaných informací
 (Ján Kriváň)

2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tsyhe/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Interakce negativních a pozitivních emocí v reklamě a jej vliv na zpracování prezentovaných informací
 (Ján Kriváň)

2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tsyhe/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Interakce negativních a pozitivních emocí v reklamě a jej vliv na zpracování prezentovaných informací
 (Ján Kriváň)

2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tsyhe/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Efekt kontrastu, efekt asimilace a vliv referenčního rámce v posuzování prožívaného emočního stavu
 (Vojtěch Šrámek)

2013, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/sgon8/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Interakce negativních a pozitivních emocí v reklamě a jej vliv na zpracování prezentovaných informací
 (Ján Kriváň)

2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tsyhe/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Interakce negativních a pozitivních emocí v reklamě a jej vliv na zpracování prezentovaných informací
 (Ján Kriváň)

2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tsyhe/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Interakce negativních a pozitivních emocí v reklamě a jej vliv na zpracování prezentovaných informací
 (Ján Kriváň)

2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tsyhe/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma