Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
GestaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
(Sára Dvořáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mdw2v/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
The Language of Advertising Sports Nutrition and Supplements
(Lukáš KALETA)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//0egixw// | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Analýza efektivní komunikace jako nástroj úspěšného prodeje
(Simona Štěrbová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b43q4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Secrets of Communication in Marketing Communication
(Lalita Berikbaeva)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bijdf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Czech and English communication strategies in advertising discourse
(Karolína BAGINSKÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//kqwfdj// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
(Viktorie BALONOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//ur75qs// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci | Práce na příbuzné téma
Linguistic and Non-Linguistic Communication in Advertising
(Kateřina Krčmářová)2008, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gv4k0/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews
(Eva PAVLÍKOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//733zc5// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Phraseologismen in der Werbesprache. Vorkommen und Funktion der Phraseme in der Bierwerbung
(Anna Ondráčková)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pwh1y/ | Filologie / Německý jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
(Ayoung Park)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/buwfl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma