Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
muzeumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
(Kateřina Machová)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cyk72/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma
Spokojenost veřejnosti s aktivitami neziskové organizace MAS Vyhlídky Mělník, z.s.
(Markéta BERNARDOVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//0r8zw3// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
(Lukáš Staněk)2014, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d3jtzn// | Ekonomika a management / Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
(Táňa Šedová)2015, Disertační práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ljyy5/ | Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova | Práce na příbuzné téma
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
(Libuše Pečenková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cf5wk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Výchovná role muzeí a formy prace s veřejností v muzeích v České republice a ve Francii
(Petra Bořkovcová)2006, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f4ws8/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma
Public relations v oblasti středoškolského vzdělávání
(Radek Záleský)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM4396 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
(Diana Hlubková)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e1kve/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
(Tereza Dřevová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n6cl9/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
HISTORIE PUBLIC RELATIONS AGENTUR V ČSSR/ČSFR/ČR 1968 - 2009
(Roman PAŘÍK)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ur25c7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma