Theses on the same topic (having an identical keyword):
principy imkKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
(Michaela Mandátová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jx9oz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
(Lucie Nováková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m910v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Integrovaná marketingová komunikácia podniku
(Judita Jagušáková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ewidy/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Registry jako základní komponenty interoperability v geoinformatice
(Marek Štefula)2015, Diplomová práce, Hornicko-geologická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107848 | Geodézie, kartografie a geoinformatika / Geoinformatika | Theses on a related topic