Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
online marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influencer marketing
(Eva Horníková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ecx13/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing
(Kristýna Dvořáčková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b2w8p/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využívání influencer marketingu vybranými značkami
(Lesáková Lesáková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jd3f3/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
(Pavla Hladečková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c4nkp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
(Jana Kocourková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola Sting, o.p.s.
• https://is.sting.cz/th/ewvqu/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
(Linda Valešová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/df161/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
(Anna Cheblokova)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sjqg7/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
(Petra Komarovová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82596 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
(Olga Havlíčková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46589 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
(Michal Augustini)2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kfg47/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma