Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
(Kateřina Kepková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71610 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie modelové řady Škody Fabia
(Eduard Trnka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48502 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
(Kateřina Kepková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71610 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
(Kateřina Kepková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71610 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma